søndag den 22. april 2012

De sidste par dage



Her et lille udpluk af mine sidste dage. I går var jeg hjemme og lave aftensmad til min mor, som har brækket knæet, og min lillebror sammen med min kæreste. Vi fik lavet en dejlig omelet med rejer, koriander, chili og andet godt til. Rigtig lækkert:) Udover det kom jeg til at køre en tur forbi Saint Tropez og købe denne taske som jeg havde kigget på længe. UPS! Og det sidste billede er fra Hotel Marriott da jeg var derinde til event. Hvordan har i brugt jeres weekend?

These photos are from the past days of my life. Yesterday I went home to cook for my mother and brother and I stopped by Saint Tropez to buy this bag that I have been looking at for quite some time.:S The last photo is the last photo from the event I went to at hotel Marriott. What have you been doing this weekend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar