tirsdag den 10. april 2012

Lidt fra min dag









I dag skulle jeg starte arbejde op. Meget spændene :) Selvom vejret var noget rigtig møg, så ville jeg nu egentlig godt lige udnytte at jeg var inde i byen, så stoppede lige forbi Topshop og fandt denne fine vest, som jeg har kigget på på internettet, så måtte lige se om de stadig havde den. Topshop på strøget havde den, og kun 1! Så hev den med ind i prøverummet, og da jeg ikke helt kunne beslutte mig for om den var værd at købe, besluttede jeg at jeg ville tage et billede (ja, det er så dumt at tage billeder af sig selv, men skulle virkelig beslutte mig!), havde bare helt glemt at jeg havde min Iphone på "lyd", så da jeg var den eneste i prøverummet og der stod 3 topshop damer lige ude på den anden side, sagde det "KLIK" meget højt- og der kom da også lidt snakken fra pigerne ude på den anden side.. TYPISK.. Så jeg endte med at købe den, sådan at jeg ikke skulle derind senere for at hente den, og se dem igen ;)


Inden jeg tog på arbejde nåede jeg lige forbi Nyhavn og tog et lille regnvejrsbillede :)


Today I stoppede by Topshop before work and I came home with this lovely vest, gotta love it :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar